Technické údaje:

Nejlehčí vůz vyrobený za dosavadní historii týmu a zároveň první, kterému se podařilo získat celkové prvenství ve Formula student soutěži. Pro co nejvyšší využití aerodynamiky jsme přesunuli přední tlumiče dovnitř monokoku, titanové výfukové svody navrhli tak, aby se spolu s tlumičem  hluku vešly mezi motor a monokok a vodní chladič rozdělili na dva menší, pro lepší využitelnost oblasti kolem sidepodu. Zásadní úsporu hmotnosti přinesl oddělený Main hoop od zadního rámu, který je nyní přichycen pouze kmonokoku, a proto může být zadní rám subtilnější. Díky všem těmto změnám dostal vůz výborné jízdní vlastnosti, pomocí kterých dokázal zatápět i těm nejlepším týmům. 

Rám: Monokok z uhlíkových vláken sedvičové konstrukce doplněný v zadní části prostorovým trubkovým rámem z vysokopevnostní oceli (25CrMo5), svařovaný metodou TIG
Rozvor: 1530 mm
Rozchod (vpředu/vzadu): 1180/1100mm
Hmotnost vozu (bez pilota): 190kg
Rozložení hmotnosti (vpředu:vzadu): 48:52%
Zavěšení kol: Nezávislé zavěšení všech kol, dvojitá A-ramena nestejné délky na obou nápravách.
Odpružení: Plně nastavitelné Öhlins TTX25 MKII tlumiče
Pneumatiky (vpředu/vzadu): Hoosier 18×7,5 -10 R25B/Hoosier 18×7,5 -10 R25B
Ráfky: Obrobené středy s uhlíkovým límcem
Motor: Yamaha YZF-R6 2007, řadový 4 válec
ECU (řídící jednotka motoru): EFI Technology Euro 4
Vrtání: 67mm
Zdvih: 43mm
Zdvihový objem: 599ccm
Kompresní poměr: 13,7:1
Palivo: RON 98
Maximální výkon: 64kW při 10 400 1/min
Maximální točivý moment: 60Nm při 8 700 1/min
Sekundární převod: Motocyklový řetěz 520
Diferenciál: Drexler LSD v2010
Chlazení: Nucené – utěsněné nasávací kanály, chladiče a elektrické ventilátory.
Brzdová soustava:
Elektronika: AIM data logger, elektropneumatické sekvenční řazení