FS12 byla postavena na úspěšné předchozí FS11, po zrušení závodů byla ale přepracována pro vyzkoušení nových nízkoprofilových penumatik, uhlíkových límců, nového systému telemetrie a v neposlední řadě také prozkoumání možností využití aktivně poháněných aerodynamických prvků.

Technické údaje:

Rám: Monokok z uhlíkových vláken sedvičové konstrukce doplněný v zadní části prostorovým trubkovým rámem z vysokopevnostní oceli (25CrMo5), svařovaný metodou TIG
Rozvor: 1530 mm
Rozchod (vpředu/vzadu): 1180/1100mm
Hmotnost vozu (bez pilota): 187kg
Rozložení hmotnosti (vpředu:vzadu): 48:52%
Zavěšení kol: Nezávislé zavěšení všech kol, dvojitá A-ramena nestejné délky na obou nápravách.
Odpružení: Plně nastavitelné Öhlins TTX25 MKII tlumiče
Pneumatiky (vpředu/vzadu): Hoosier 18×7,5 -10 R25B/Hoosier 18×7,5 -10 R25B
Ráfky: Obrobené středy s uhlíkovým límcem
Motor: Yamaha YZF-R6 2007, řadový 4 válec
ECU (řídící jednotka motoru): EFI Technology Euro 4
Vrtání: 67mm
Zdvih: 43mm
Zdvihový objem: 599ccm
Kompresní poměr: 13,7:1
Palivo: RON 98
Maximální výkon: 64kW při 10 400 1/min
Maximální točivý moment: 60Nm při 8 700 1/min
Sekundární převod: Motocyklový řetěz 520
Diferenciál: Drexler LSD v2010
Chlazení: Nucené – utěsněné nasávací kanály, chladiče a elektrické ventilátory.
Brzdová soustava:
Elektronika: AIM data logger, elektropneumatické sekvenční řazení