FS.01 je jednosedadlový vůz poháněný konvenčním spalovacím motorem o objemu 599 cm3 dle praidel vybaveným restriktorem sání o průměru 20mm a výkonem cca 58kW. Motor je umístěn příčně v prostoru mezi jezdcem a poháněnou zadní nápravou.

fs.01

 

Základem navrženého vozu je prostorový svařovaný trubkový rám z konstrukční oceli, na kterém je uchycen motor s převodovkou a nápravy vozu. Rám vytváří bezpečný kokpit pro jezdce, který je krytý sklolaminátovou karoserií s žebry pro umístění chladičů. Všechna kola vozu jsou zavěšena nezávisle a odpružena pomocí tlumičů fungujících jako push-rod.

Přenos točivého momentu z převodovky na hnací kola je realizován pomocí řetězového sekundárního převodu. Hnací náprava je vybavena diferenciálem typu Torsen. Všechna kola jsou brzděná pomocí kotoučových brzd.

Technické údaje:

Rám Trubkový svařovaný rám z konstrukční oceli
Maximální rozměry vozu 2873 / 1437 / 1195 mm
Rozvor 1700 mm
Rozchod 1240 mm (vpředu i vzadu)
Váha vozu 339 Kg
Rozložení hmotnosti 42/58 %
Podvozek Lichoběžníkové nezávislé zavěšení
Odpružení Typ Push-rod
Pneumatiky Michelin 16/53 R13
Kola 7″x13″ O.Z.
Motor Yamaha YZF – R6 (2007)
Počet válců 4
Vrtání 67 mm
Zdvih 43 mm
Objem motoru 599 ccm
Kompresní poměr 12,8 : 1
Používané palivo RON 98
Maximální výkon při 57kw při 11 500 ot/min
Maximální krouticí moment při 47Nm při 11 000 ot/min
Pohon Sekundární řetěz
Diferenciál Torsen 012000 TBR 3:1
Chlazení 2 chladiče včetně ventilátorů, elektrická vodní pumpa
Brzdová soustava Kotoučové brzdy, vpředu kotouč 251 mm, třmen Willwood, vzadu 220 mm, třmen AP Racing, nastavitelné rozložení brzdového účinku
Elektronika Multifunkční volant, elektropneumatické sekvenční řazení