FS.01 je jednosedadlový vůz poháněný konvenčním spalovacím motorem o objemu 599 cm3 dle praidel vybaveným restriktorem sání o průměru 20mm a výkonem cca 58kW. Motor je umístěn příčně v prostoru mezi jezdcem a poháněnou zadní nápravou.
Základem navrženého vozu je prostorový svařovaný trubkový rám z konstrukční oceli, na kterém je uchycen motor s převodovkou a nápravy vozu. Rám vytváří bezpečný kokpit pro jezdce, který je krytý sklolaminátovou karoserií s žebry pro umístění chladičů. Všechna kola vozu jsou zavěšena nezávisle a odpružena pomocí tlumičů fungujících jako push-rod.
Přenos točivého momentu z převodovky na hnací kola je realizován pomocí řetězového sekundárního převodu. Hnací náprava je vybavena diferenciálem typu Torsen. Všechna kola jsou brzděná pomocí kotoučových brzd.
Technické údaje:
Rám | Trubkový svařovaný rám z konstrukční oceli |
Maximální rozměry vozu | 2873 / 1437 / 1195 mm |
Rozvor | 1700 mm |
Rozchod | 1240 mm (vpředu i vzadu) |
Váha vozu | 339 Kg |
Rozložení hmotnosti | 42/58 % |
Podvozek | Lichoběžníkové nezávislé zavěšení |
Odpružení | Typ Push-rod |
Pneumatiky | Michelin 16/53 R13 |
Kola | 7″x13″ O.Z. |
Motor | Yamaha YZF – R6 (2007) |
Počet válců | 4 |
Vrtání | 67 mm |
Zdvih | 43 mm |
Objem motoru | 599 ccm |
Kompresní poměr | 12,8 : 1 |
Používané palivo | RON 98 |
Maximální výkon při | 57kw při 11 500 ot/min |
Maximální krouticí moment při | 47Nm při 11 000 ot/min |
Pohon | Sekundární řetěz |
Diferenciál | Torsen 012000 TBR 3:1 |
Chlazení | 2 chladiče včetně ventilátorů, elektrická vodní pumpa |
Brzdová soustava | Kotoučové brzdy, vpředu kotouč 251 mm, třmen Willwood, vzadu 220 mm, třmen AP Racing, nastavitelné rozložení brzdového účinku |
Elektronika | Multifunkční volant, elektropneumatické sekvenční řazení |