Doba od počátku konstrukčních návrhů ve virtuálním prostředí pomocí CAD softwaru, až po hotový vůz schopný ostrého testování.

Varano 1 (Kopírovat)

Jednomístný otevřený závodní vůz formulového typu. Koncepce vychází z předchozí verze FS.02, avšak jednotlivé konstrukční celky byly kompletně přepracované.

Technické údaje:

Rám: Prostorový trubkový rám z vysokopevnostní oceli (15CDV6), svařovaný metodou TIG, vybaven sendvičovou podlahou.
Rozvor: 1610 mm
Rozchod (vpředu/vzadu): 1260/1180mm
Hmotnost vozu (bez pilota): 225kg
Rozložení hmotnosti (vpředu:vzadu): 45:55%
Zavěšení kol: Nezávislé zavěšení všech kol, dvojitá A-ramena nestejné délky na obou nápravách.
Odpružení: Typ push-rod na obou nápravách, tlumiče Penske
Pneumatiky: Hoosier 20,5×7-13 R25B
Ráfky: O.Z. Racing 7×13″
Motor: Yamaha YZF-R6 2007, řadový 4 válec
ECU (řídící jednotka motoru): EFI Technology Euro 4
Vrtání: 67mm
Zdvih: 43mm
Zdvihový objem: 599ccm
Kompresní poměr: 12,8:1
Palivo: RON 98
Maximální výkon: 63kW při 12 500 1/min
Maximální točivý moment: 55Nm při 10 500 1/min
Sekundární převod: Motocyklový řetěz 520
Diferenciál: Drexler LSD v2010
Chlazení: Nucené – utěsněný nasávací kanál, chladič a elektrický ventilátor.
Brzdová soustava: Kotoučové brzdy na všech kolech, 2 okruhový systém, nastavitelné rozložení brzdného účinku.
Vpředu kotouče 238mm, třmeny Willwood.
Vzadu kotouče 225mm, třmeny Brembo.
Elektronika: AIM data logger, elektropneumatické sekvenční řazení, kompletní telemetrie.