Doba od počátku konstrukčních návrhů ve virtuálním prostředí pomocí CAD softwaru, až po hotový vůz schopný ostrého testování.
Jednomístný otevřený závodní vůz formulového typu. Koncepce vychází z předchozí verze FS.02, avšak jednotlivé konstrukční celky byly kompletně přepracované.
Technické údaje:
Rám: | Prostorový trubkový rám z vysokopevnostní oceli (15CDV6), svařovaný metodou TIG, vybaven sendvičovou podlahou. |
Rozvor: | 1610 mm |
Rozchod (vpředu/vzadu): | 1260/1180mm |
Hmotnost vozu (bez pilota): | 225kg |
Rozložení hmotnosti (vpředu:vzadu): | 45:55% |
Zavěšení kol: | Nezávislé zavěšení všech kol, dvojitá A-ramena nestejné délky na obou nápravách. |
Odpružení: | Typ push-rod na obou nápravách, tlumiče Penske |
Pneumatiky: | Hoosier 20,5×7-13 R25B |
Ráfky: | O.Z. Racing 7×13″ |
Motor: | Yamaha YZF-R6 2007, řadový 4 válec |
ECU (řídící jednotka motoru): | EFI Technology Euro 4 |
Vrtání: | 67mm |
Zdvih: | 43mm |
Zdvihový objem: | 599ccm |
Kompresní poměr: | 12,8:1 |
Palivo: | RON 98 |
Maximální výkon: | 63kW při 12 500 1/min |
Maximální točivý moment: | 55Nm při 10 500 1/min |
Sekundární převod: | Motocyklový řetěz 520 |
Diferenciál: | Drexler LSD v2010 |
Chlazení: | Nucené – utěsněný nasávací kanál, chladič a elektrický ventilátor. |
Brzdová soustava: | Kotoučové brzdy na všech kolech, 2 okruhový systém, nastavitelné rozložení brzdného účinku. Vpředu kotouče 238mm, třmeny Willwood. Vzadu kotouče 225mm, třmeny Brembo. |
Elektronika: | AIM data logger, elektropneumatické sekvenční řazení, kompletní telemetrie. |