Pokřtěná na jméno Spitfire. Jedná se o jubilejní 5. monopost, ve kterém se i přes obměněný tým studentů odráží zkušenosti nabyté v předchozích letech.
Další nemalou změnou bylo použití aerodynamických prvků vpředu začleněných do těla formule, vzadu umístěny na lehkém hliníkovém rámu. Díky použití aerodynamických prvků lze zatáčky projíždět rychleji, s bočním přetížením až 2,3 G.
Brzdový systém nyní využívá lehčí komponenty a plovoucí uložení kotoučů. Přepracována byla kompletně celá kolová skupina a byly zvětšeny možnosti nastavení geometrie zavěšení a parametrů odpružení.
Technické údaje:
Rám: | Monokok z uhlíkových vláken sedvičové konstrukce doplněný v zadní části prostorovým trubkovým rámem z vysokopevnostní oceli (25CrMo4), svařovaný metodou TIG |
Rozvor: | 1640 mm |
Rozchod (vpředu/vzadu): | 1260/1210mm |
Hmotnost vozu (bez pilota): | 216kg |
Rozložení hmotnosti (vpředu:vzadu): | 45:55% |
Zavěšení kol: | Nezávislé zavěšení všech kol, dvojitá A-ramena nestejné délky na obou nápravách. |
Odpružení: | Plně nastavitelné Öhlins TTX25 MKII tlumiče |
Pneumatiky (vpředu/vzadu): | Hoosier 20,5×7,0 -13 R25B/Hoosier 20,0×7,5 – 13 R25B |
Ráfky: | O.Z. Racing 13″ |
Motor: | Yamaha YZF-R6 2007, řadový 4 válec |
ECU (řídící jednotka motoru): | EFI Technology Euro 4 |
Vrtání: | 67mm |
Zdvih: | 43mm |
Zdvihový objem: | 599ccm |
Kompresní poměr: | 12,8:1 |
Palivo: | RON 98 |
Maximální výkon: | 64kW při 10 400 1/min |
Maximální točivý moment: | 60Nm při 8 700 1/min |
Sekundární převod: | Motocyklový řetěz 520 |
Diferenciál: | Drexler LSD v2010 |
Chlazení: | Nucené – utěsněný nasávací kanál, chladič a elektrický ventilátor. |
Brzdová soustava: | Kotoučové brzdy AP Racing se zakázkovými kotouči Goldfren na všech kolech, 2 okruhový systém, nastavitelné rozložení brzdného účinku. Vpředu 235mm kotouče se třmeny CP4227 Vzadu 220mm kotouče se třmeny CP4226 |
Elektronika: | AIM data logger, elektropneumatické sekvenční řazení, kompletní telemetrie. |