FS12 byla postavena na úspěšné předchozí FS11, po zrušení závodů byla ale přepracována pro vyzkoušení nových nízkoprofilových penumatik, uhlíkových límců, nového systému telemetrie a v neposlední řadě také prozkoumání možností využití aktivně poháněných aerodynamických prvků.
Technické údaje:
Rám: |
Monokok z uhlíkových vláken sedvičové konstrukce doplněný v zadní části prostorovým trubkovým rámem z vysokopevnostní oceli (25CrMo5), svařovaný metodou TIG |
Rozvor: |
1530 mm |
Rozchod (vpředu/vzadu): |
1180/1100mm |
Hmotnost vozu (bez pilota): |
187kg |
Rozložení hmotnosti (vpředu:vzadu): |
48:52% |
Zavěšení kol: |
Nezávislé zavěšení všech kol, dvojitá A-ramena nestejné délky na obou nápravách. |
Odpružení: |
Plně nastavitelné Öhlins TTX25 MKII tlumiče |
Pneumatiky (vpředu/vzadu): |
Hoosier 18×7,5 -10 R25B/Hoosier 18×7,5 -10 R25B |
Ráfky: |
Obrobené středy s uhlíkovým límcem |
Motor: |
Yamaha YZF-R6 2007, řadový 4 válec |
ECU (řídící jednotka motoru): |
EFI Technology Euro 4 |
Vrtání: |
67mm |
Zdvih: |
43mm |
Zdvihový objem: |
599ccm |
Kompresní poměr: |
13,7:1 |
Palivo: |
RON 98 |
Maximální výkon: |
64kW při 10 400 1/min |
Maximální točivý moment: |
60Nm při 8 700 1/min |
Sekundární převod: |
Motocyklový řetěz 520 |
Diferenciál: |
Drexler LSD v2010 |
Chlazení: |
Nucené – utěsněné nasávací kanály, chladiče a elektrické ventilátory. |
Brzdová soustava: |
|
Elektronika: |
AIM data logger, elektropneumatické sekvenční řazení |