Hlavním úkolem křídel je zlepšit jízdní vlastnosti vozu.  V Hockenheimringu, kde se jezdí jak Formula Student, tak také Formule 1, dokáže formule s křídly zajet o 3 vteřiny rychlejší kolo, než formule bez křídel.  Díky přítlačné síle, kterou křídla generují, je formule schopná zatáčky projíždět rychleji.

Celá externí aerodynamika vozu je navržena pomocí CFD softwaru Star CCM+. Křídla tvoří hlavní profil s klapkami.

Tvar hlavního profilu je převzán z databáze leteckých profilů určené pro nízké rychlosti (Reynoldsova čísla) a jeho výsledný rozměr upraven dle našich potřeb. Přítlak křídel byl následně ověřen při testování, odečtením hodnot stlačení potenciometrů na tlumičích při průjezdu úseku konstantní rychlostí vozu s křídly a bez křídel.

Rozdíl přítlaku zjištěného na testování oproti CFD simulacím činil pouze 7%. Důležitým faktorem je hmotnost křídel. Zadní křídlo se nachází vysoko nad vozovkou a proto je nutné, aby bylo co nejlehčí a nezvyšovalo těžiště vozu. Z tohoto důvodu byla křídla vyrobena z uhlíkové tkaniny, která zaručuje dostatečnou tuhost křídel při zachování nízké hmotnosti (3 kg přední křídlo, 3,5 kg zadní křídlo).